perjantai 15. tammikuuta 2016

29.

29. Oon 29 vuotta vanha. Apua. Kamalaa. Pakko myöntää, että nyt kyllä oikeasti pieni ikäkriisi alkaa hiipiä. Hrr. Viimeinen vuosi kakskymmentäjotainvuotiaana. Täytyy olla ajattelematta asiaa. Ei tässä muu auta.


Sain noi korvikset miekkoselta lahjaksi. Miilaik. Ja tän porukoilta. Miilaik siitäki. <3


Mulla on tällä viikolla ollu tosi suuria ongelmia saada heräteltyä taas koulumotivaatiota. Kaikki muu kiinnostaa enemmän. Nytkin voisin olla tehokas ja tehdä kouluhommia mut päätinkin kirjoitella jotain tänne. Jännä juttu. Ei yhtään yllättävää. 

Yllätin tossa kans itteni muutama viikko sitten, kun opin tekemään ranskalaisen letin väärinpäin. Mikä sen nimi oikeen on? En tiedä. On sillä varmaan joku hieno nimi. No kuitenkin sen opin tekemään. Minä, joka oon maailman huonoin tekemään ikinä mitään peruslettiä hienompaa, opin tekemään hienon uuden letin. Annoin ittelleni kyl ison taputuksen selkään ja pari papukaijamerkkiä. Oikeesti hieno saavutus mulle. Tänään taas muistin ton uuden taitoni ja koklasin, että osaisinkohan vielä. Osasin mä, vaikka teinkin vaan pienen pätkän sitä. Tää taito on selvästi tullut jäädäkseen. 

Voiko yhtään enempää leijua letillä? :D


Toi on muuten kans loistava esimerkki siitä, kuinka paljon koitan vältellä kouluhommien, erityisesti gradun, tekemistä. Opettelen mielummin uusia taitoja. Seuraavaksi opettelen varmaan jonglööraamaan.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti